Bandung dag 2 - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu Bandung dag 2 - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu

Bandung dag 2

Door: Tanahairbeta

21 Maart 2011 | Indonesië, Bandung

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan om te ontbijten. Tijdens het ontbijt werd natuurlijk veel nagesproken over de wedstrijd gisteren en de uitzending op tv. Na het ontbijt is iedereen de koffers in gaan pakken. Om 11.00 uur hebben we het hotel verlaten en zijn we naar een heel groot winkelcentrum geweest in Bandung. Even wat souveniers etc kopen. Daarna wilden we na het militair kerkhof gaan waar veel van onze grootvaders begraven liggen maar vanwege de regen ging dit niet door. We zijn rechtstreeks naar Jakarta airport gereden. Hier kwamen we rond 17.00 aan. We hebben hier afscheid genomen van de fysiotherapeut en de rest van het medisch team want die gaan niet mee naar Bali. We hebben hier een paar uurtjes moeten wachten om vervolgens om 20.40 uur naar Bali te vliegen. Ook hier heeft de begeleiding nog wat spannende momente meegemaakt qua organisatie maar belangrijk is dat we de vliegtickets hadden en de hotelboeking bevestigd kregen. De rest komt later wel weer. Door de incheck en op naar Bali.