Bali dag 2 - Reisverslag uit Bali, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu Bali dag 2 - Reisverslag uit Bali, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu

Bali dag 2

Door: Tanahairbeta

22 Maart 2011 | Indonesië, Bali

Op Bali hebben we afgesproken dat iedereen zijn eigen weg kan gaan. Iedereen wil de laatste dagen natuurlijk op eigen manier invullen. Het grootste gedeelte heeft uitgeslapen en is daarna op het strand/zwembad gaan liggen. Heerlijk strand met mooie grote golven. Wij hebben met zn vijven bodyboards gehuurd en hebben op de golven geboard. Op het strand lekker laten masseren en vers fruit eten. Wat souverniers kopen etc. Op het einde van de dag kwam de lokale bevolking vragen of we een wedstrijd op het strand wilden voetballen. 7 x 7 . Veld werd uitgetekend en met stokjes werd het doel gemaakt. De vierde wedstrijd van onze trip was dus een echte beach soccer game. We hebben gewonnen met 5 - 2. Dus toch nog de reis afgesloten met een gewonnen wedstrijd. Het was tevens erg mooi. Voetballen met op de achtergrond de ondergaande zon die weerkaatst op de zee. Je kunt het je wel inbeelden, zo niet kijk dan de foto's. Daarna is iedereen gaan doften en eten. De meeste jongeren KFC of McDonald's en de ouderen en leiders genieten nog van de laatste indonesiche gerechten. Savonds zijn de meeesten wat gaan shoppen en daarna weer met z'n allen op stap. Weer een zeer geslaagde dag en avond tot in de vroege uurtjes.