Bali dag 1 - Reisverslag uit Bali, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu Bali dag 1 - Reisverslag uit Bali, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu

Bali dag 1

Door: Tanahairbeta

21 Maart 2011 | Indonesië, Bali

De aankomst op Bali was geweldig. Het stormde zo hard dat alle straten onder water zonden. Een echte tropische storm. En wij dachten een zonnig Bali te treffen. De buschauffeur wilde de bus niet voor de luchthaven rijden omdat dat niet mocht. Wij wilden niet door de harde even lopen. Dat resulteerde in 1 uur achten onder een afdak tot dat de regen minder werd. We zijn toen toch maar door de regen gelopen en het water stond op sommige plaatsen tot de enkels. Snel naar het hotel. Het hotel licht op kuta beach dus voor de stappers onder ons een geweldige locatie. We logeren in Harris' kuta. Leuk en netjes hotel op 200 meter vannhet strand. Mooi zwembad etc dus perfect voor ons. We kwamen pas aan om 01.00 uur dus er zat niets anders op dan op stap te gaan. We zijn dan ook met het hele team naar de disco's van kuta gegaa. Erg gezellig en goedkoop dronken worden, hahaha.

• 22 Maart 2011 - 11:48

Mieke:

Rust maar lekker uit. Jullie hebben jullie best gedaan. Dit kan niemand meer van jullie afnemen.
    Wat een ervaringen! Ben reuze benieuwd naar jullie verhalen.
    Ik ben trots op jullie. groetjes uit Venlo x Mieke

• 22 Maart 2011 - 18:15

Juliette:

Bung John en de rest van de Begleiding, ik weet dat Njigel niet mee is naar Bali maar ik wil jullie toch bedanken voor de afgelopen week echt een hele mooie ervaring voor Nji en de andere jongens. Jammer van alle tegenslagen en gedoe eromheen. Didi, bedankt voor jou mooie verslagen en foto's en ook Bung Max, mooie foto's heb er van genoten. Hoe dan ook ben trots dat Njigel mee heb mogen doen en voor hem is het toch een mooie ervaring.

Nogmaals bedankt en nog hele fijn dagen op Balie en een veilige terug reis.

Groetjes Juliette Latumaerissa

• 22 Maart 2011 - 20:42

Fan:

Jongens laat nooit je doel varen volg je hart en gaat heen in de naam van Jezus Kristus zoals onze ouders ons geleerd heeft Bedankt voor de mooie verhalen en de wedstrijden/fotos
    Groet

Eli Pesulima

• 23 Maart 2011 - 11:07

Slmt:

jammer dat molukse jongeren onder de naam team indonesia voetballen..

wat zou jullie opas er van vinden wees er trots op

MENA MURIA

• 23 Maart 2011 - 14:28

Kebenaran:

Eduard,

Zoveel onzin een stukje. Je bent echt de weg kwijt. Maakt niet uit ini welke shirt je speelt Mena muria.Mijn conclusie is duidelijk je snapt het niet.

Overigens wie ben jij dat je kunt voorschrijven te bidden en hoe je moet bidden. Ik zou zeggen bid maar voor je zelf.

Indonesia Merdeka!