Jakarta dag 3: wedstrijd persija Pusat Jakarta - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu Jakarta dag 3: wedstrijd persija Pusat Jakarta - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu

Jakarta dag 3: wedstrijd persija Pusat Jakarta

Door: Tanahairbeta

19 Maart 2011 | Indonesië, Jakarta Pusat

Vanmorgen opgestaan en lekker ontbeten. Vervolgens hadden we buiten een bespreking om 11.00 uur vrije invulling van tijd tot de lunch van 13.00 uur. Tijdens de bespreking hebben we de rest van het programma toegelicht aangezien er hier en daar nog onduidelijkheden waren. Nu de laatste plooien gladgestreken waren en alle neuzen weer dezelfde richting op stonden kon iedereen zich gaan voorbereiden op de wedstrijd. Om 14.00 uur zijn we nar het stadion vertrokken om daar om 15.30 de wedstrijd te spelen. Toen we bij het stadion aankwamen zagen we dictee cameraploegen staan. Darnaast stondes er veel politieagenten paraat. De mensen hier verwachten dus redelijk wat publiek,terwijl wij dit gevoel niet zo hadden. . Ons werd wel verteld dat de wedstrijd live werd uitgezonden op antv. Toen we het veld op gingen konden dat ook zien want het zonden overal camera's opgesteld. Er waren ook vele scouts aanwezig van diverse clubs, dus ook dat was goed. Het was een goede wedstrijd waarin het meeste balbezit voorons was en waarin wij het meest verzorgde spel speelden. Dit resulteerde in vele kansen die we echter onbenut lieten. Hierdoor werd de uitslag maar 1-1. Als het 4-1 voor ons was geweest had de tegenstandern helemaal niet hoeven klagen. De meeste kansen werden gemist door Michel van veen, maar hij maakte ook het enige doelpunt. De wedstrijd konden wij de dag erna bekijken toen hij herhaald werd op antv. Na de wedstrijd zijn we naar het hotel gegaan. Tijdens het diner waren twee spelers niet aanwezig. Een van de spelers was onze keeper steven steegh. Hij heeft helaas besloten om de reis te beëindigen en naar huis te gaan. Dit vonden wij natuurlijk niet tof, want samen uit is samen thuis. Kwablijkelijk dacht steven steven hier anders over en zelfs na herhaaldelijk door verscheidene leiders en spelers en organistaie toegesproken te zijn liet hij toch de groep in desteek en ging hij naar huis.
We zitten nu dus nog maar met 1 doelman en die is vandag tijdens de weeffout lichtgeblesseerd geraakt. Savonds hebben we gedineerd waarna we om 22.00 uur betrokken zijnnnaar Bandung om daar de dag erna een wedstrijd te spelen. Ja je leest het goed, twee wedstrijden in twee dagen. De organisatie had dit mooi gepland.. De bistro's ging goed en we kwamen om 01.00 uur aan in Bandung. We verblijven hier in het vijf sterren Hyatt hotel. Nu snel naar bed. Het was een lange en veelzijdige dag met zn ups en downs