Jakarta Dag 2 - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu Jakarta Dag 2 - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu

Jakarta Dag 2

Door: Tanahairbeta

18 Maart 2011 | Indonesië, Jakarta Pusat

We zijn vandaag vroeg opgestaan om 07.00 uur. We hebben om 7.30 uur een Futsal wedstrijd ( zaalvoetbal maar dan buiten) gespeeld tegen het ministerie van Sport. althans een team dat door hun geregeld was. We speelden de wedstrijd voor het kantoorgebouw van het ministerie van sport. Erg leuke wedstrijd die we hebben laten spelen door de zaalvoetballers in ons midden.
Sagal, Nijgel, Randy, Gino, Sabander, Jocky en als doelman Alessio. Het was wel een pittige wedstijd want we kwamen al snel met 0-1 achter te staan. Daarna liep het gelijk op , maar mede door de geweldige acties van onder ander randy en nijgel hebben we de pot gewonnen met 8-6. Na de wedstrijd hebben we even de persconferentie bijgewoond en vervolgens hebben we in een vergaderzaal een soort van interview/gesprek gevoerd met mensen van het ministerie van sport. Onderwerpen die behandeld werden waren onze mening over het voetbal in indonesie, of we wilden uitkomen voor de indonesisshe competitie etc en de rede van onze komst. Na het bezoek aan het ministerie zijn we naar het hotel gegaan om te lunchen. Íedereen is naar de luch gaan rusten want s middags stond een training gepland in het stadion. Het Bung Karno stadion is een stadion waar 88.000 toeschouwers in passen. Erg groot stadion dus. De training verliep goed. we hebben was postiespel gespeeld, vrije trappen geoefend, aferkoefeningen gedaan en afgesloten met een partijspel. Na de training zijn we naar het hotel gegaan om de douchen. Savond hebben we gezamelijk gegeten. We eten in dit hotel in een aparte ruimte met ons eigen personeel voor de bediening, luxe dus. Na het eten had iedereen een vrije avond en de meesten hebben deze ingevuld door naar een shopping mall te gaan. Later op de avond hebben we nog gezellig in de lobby gezeten en wat fris gedronken. De spelers hebben gisteren van de organisatie telefoonkaarte gekregen en dus veel speles doen nog maar weinig anders dan pingen, hahah. Daarna allemaal naar bed gegaan, want morgen is een belangrijke wedstrijd.

• 19 Maart 2011 - 15:44

Lea:

Goed gedaan jongens , winnen doet altijd goed!!! Nu vandaag nog . Veel plezier. Nog veel van Jakarta gezien?Ben je nog bij tante lena geweest john?

• 21 Maart 2011 - 10:19

Jacqueline Van Ewijk:

Vul hier je reactie in...

Van Nico hoorde ik van jullie ondernemende drijfveer. Wat een goed en uitdagend project! Altijd prachtig te vernemen dat mensen hun talenten delen buiten hun eigen grenzen om (letterlijk, en figuurlijk)
    Mijn middelste zoon studeert nu in Djok Djakarta, dus ik geniet weer even mee, zoals vanouds.....
    Ik wens jullie en allen die betrokken zijn bij het project alle goeds toe, dat het een vervolg mag hebben!!

Liefs,
    Jacqueline