Jakarta 1e dag - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu Jakarta 1e dag - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu

Jakarta 1e dag

Door: Tanahairbeta

17 Maart 2011 | Indonesië, Jakarta Pusat

Aangekomen in jakarta kregen we het nieuws dat ons programma waarschijnlijk aangepast zou worden en eventueel verkort zou worden. Er stond natuurlijk enige hectiek en na een paar uur vergaderen kwam er inderdaad uit dat we de 21e terug zouden vliegen naar nederland. We hebben vervogens met de groep overleg gepleegd en de diverse scenarios naast elkaar gelegd. Defenitief is op dit moment dat we een wedstrijd spelen in jakarta en dat we waarschijnlijk een wedstrijd spelen in bandung en waarschijnlijk de trip eindigen met 3 dagen bali. Op dit moment is no steeds niets duidelijk en wij houden jullie op de hoogte. We hebben daarna samen gedineerd en vervolgens de avond met een paar drankjes afgesloten.

• 18 Maart 2011 - 19:42

Lia Thenu:

Vandaag voor het eerst jullie reisverslag gelezen en de mooie foto's gezien, ik hoop dat jullie het fijn hebben met elkaar, mooi weer hebben jullie zeker al als ik de foto's zie, dat jullie nog mooie sport momenten krijgen en ik hoop ook dat alles volgens planning blijft gaan. Heel veel plezier en een dikke X voor Randy Thenu en heel veel succes voor iedereen groetjes !!!!!!!!!!!!

• 19 Maart 2011 - 01:28

Juliette:

Jongens succes straks met de wedstrijd.

Groetjes Juliette en Jomoro
    Njigi xje van ons