AmBon - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu AmBon - Reisverslag uit Ambon, Indonesië van tanahairbeta - WaarBenJij.nu

AmBon

Door: tanahairbeta

13 Maart 2011 | Indonesië, Ambon

We zijnj aangekomen op Ambon en alles is goed. De ontvangst op airport was overweldigend met een traditionele dansgroep etc. We werden behangen met sieraden gemaakt van kruidnagel en binnengehaald als super sterren. Vervolgens een persconferentie en een welkomswoord door de regering van Ambon. We kregen heerlijke verse fruit sappen en natuurlijk weer de inmiddels al gewende fotoshoot. Vervolgens werden spelers op twee jeeps gezet en de rest nam plaats in de bus. Voorop in colonne reed de politie gevolgd voor een molkukse muziekgroep in open jeep,waarna wij als spelers volgden. Daarna nog vele mensen in auto's. We werden in colonne rondgereden op Ambon en door ambon stad. Een immense ervaring. Mensen die zwaaiend langs de weg stonden en het verkeer uit de zijwegen werd overal door politie tegen gehouden. Dit duurde 1,5 uur waarna we naar het hotel gingen. Hotel is zeer mooi en eten was goed. Een aantal spelers hebben nog een duik genomen in het zwembad. Vervolgens gegeten en nog contact met thuis gehad.
Nu liggen ze allemaal kapot op bed en stop ik ook met schrijven want mijn bed roept ook.
Morgen weer een update en foto's zullen snel volgen.

• 13 Maart 2011 - 14:23

Sylvi Kerkhofs:

KIPPENVEL!!!! GEWELDIG WAT EEN ERVARING.
    SLAAP LEKKER

• 13 Maart 2011 - 14:52

Romaine En De 3 J's:

Wat een belevenissen. Waanzinnig. Fijn om te lezen dat alles zo goed verloopt. Voor nu slaap lekker, dan kunnen jullie er morgen weer tegenaan. Liefs van Romaine en de kids.

• 13 Maart 2011 - 15:28

Jeff:

Helemaal top om te horen hoe de ontvangst was.
    Genieten dus, geweldig.
    Veel plezier verder, we kijken uit naar het volgende verslag
    Groetjes jeff susan en kids

• 13 Maart 2011 - 16:22

Djoya:

aaaaaah ik ben jaloersss!!! haha wat een geweldige verhalen nu al!!! lieve pap, ger en tim, geniet er van!!!! liefs djoy

• 13 Maart 2011 - 16:45

Zita En Niek:

Ha familie!! Wat een super ervaring!!! Geniet dervan !!
    Ik hoop dat wij nog veel van deze su

• 13 Maart 2011 - 16:48

Zita En Niek:

Er verhalen kunnen lezen de aankomde twee weken!!
    Dikke kus uit Venlo groetjes Zita en niek

• 13 Maart 2011 - 17:35

Berdje:

Heej wat leuk om dit te lezen!! fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
    veel plezier nog de komende weken!! groetjes lilian en stevie
    p.s. Kusje voor timmy

• 13 Maart 2011 - 17:37

Nathalie Sabandar:

Zoooo mooi zeg!!! Geniet ervan jongens!

• 13 Maart 2011 - 17:37

Bibi:

Ha Didi, Ik had een reactie achter gelaten op je facebook, maar deze site is beter!!! klinkt goed allemaal, het lijkt wel voor de Indonesier en de Ambonees of jullie van Mars komen. Haahahahaha.... Maar je verslagen zijn leuk om te lezen, ik ga het ff bijhouden. En vooral veel foto's erop zeten, binnen de hotels kan dat prima. Zitten jullie in het Aston hotel? Daar zouden wij in eerste instantie ook hebben gezeten, maar uiteindelijk zaten we midden in de stad gesetteld. Maar een paar mooie tips om te doen: roedjak eten in Natsepa, leuke kleine eettentjes langs de weg, en roedjak is een erg lekker fruitgerecht met satesaus. Het strand van Liang is het mooiste strand ever!!!!!! Volgens mij zie je dan ook Haruku in de verte liggen. En in Latuhalat heb je de poort van Ambon, pintu kota, mooie rots in de zee. Lekker eten bij Sarih Gurih, centrum van ambon. Maar dat zal wel goed komen allemaal. Ik hoop dat jullie nog veel gaan zien van het eiland! Je had tante Vera ook al gesproken? Doe haar maar de groeten van ons. Zij heeft ons toen rondgeleid toen we daar waren. Die weet inmiddels ook veel van Indonesie en Ambon. Als het goed is gaat zij ook naar de wedstrijd van 20 maart in Jakarta. Have fun nog allemaal en ik wacht op de foto's!!!!! Groetjes Bibi, Shari, Cherien, Emile en Jose.

• 13 Maart 2011 - 18:10

Dionne:

Wat leuk allemaal zeg!
    Nog heel veel plezier allemaal.
    xxx Dionne

• 13 Maart 2011 - 18:56

Lea:

wat een geweldige ervaring na alle stres van de voorbereidingen . Met volle teugen genieten nu . En op Ambon zijn maakt veel goed neem ik aan !Ik verheug me al op de foto s . Veel succes met de eerste training.

• 13 Maart 2011 - 18:58

Debbie:

Goh, klinkt geweldig allemaal, geniet er lekker van, kijk uit naar volgend verslag en foto's,

Groetjes debbie

• 13 Maart 2011 - 19:40

Ezra:

Te gek! Jullie zijn toch van Real Madr..uh Maluku..haha..Geniet ervan jongens! En zet m op daar!Ezra..

• 13 Maart 2011 - 20:19

Marielouise Sabandar:

Wat een droom jongens, geniet er met volle teugen van. Groetjes uit Ede.

• 13 Maart 2011 - 20:45

Priscilla Magee:

Hey son,
    What an impressive welcome as well in Jakarta as it is in Ambon. And this is just the beginning.
    I'm proud that you finally have the chance to visit MY homeland, cause so far it was only making trips to the States. Now you have the best of both worlds.
    Mam, Chellie, Jordan, Tanicya, Yeyaira, Ness, your dad Davidsr , Dewan, ani Angelique, Opa, Mas and the rest of the family are very proud of you and also of the other guys of the crew overthere.
    This is an opportunity you'll only have maybe once in your lifetime. So make it happen!
    By the time you guys have your first training, we are still in dreamland.
    We love you.

• 13 Maart 2011 - 21:40

Daddyoo:

Ey Nyong,
    Welcome Home....

• 13 Maart 2011 - 23:18

Lea:

nou slapen jullie nog steeds? Kom op , aan de slag , wij willen ook wat horen.....

• 14 Maart 2011 - 10:32

Luah Classen:

Ha, erg leuk om te horen allemaal!! geniet ervan!!
    Luah Daniel Jio Ravi en Zaya

• 14 Maart 2011 - 12:47

Jan Grace Charlisha:

He jongens wat een thuiskomst en wat een geweldig ontvangst! Heel veel sukses en geniet ervan. Wij blijven jullie volgen. En Marpel ik stuur nogwel een lijstje met bestellingen voor bikin tjutjur
    haha eeeee. Liefs tante Grace oom Jan en Adik Charlisha. SUKSES ALLEMAAL AMATOOOOOOO!!!

• 14 Maart 2011 - 13:17

Adik Thomas:

Kakak Marpel, heel veel sterkte en geniet van deze levenservaring. Niemand pak je deze kans af en ik ben jaloers op jou. Was ik ook maar voetballer geweest. De beste groeten aan je mede-spelers en leiders en ook aan de familie in Ambon.

• 14 Maart 2011 - 16:40

Georgina Sabandar:

Heel veel succes...Mis je Mahiri, en Naomie vind jou echt een stoere papa Bong op de foto...xxxxx

• 14 Maart 2011 - 20:16

Richard Kunu:

Hallo boys,
    veel succes, een mooie ervaring en geniet er van!
    we zullen jullie volgen via deze site.
    Amatóó!
    Richard Kunu

Yance,Tjemu,Pascal: slamta!!!!

• 15 Maart 2011 - 13:03

Therese Van Veen:

Hi Jongens super geweldig en de eerste wedstrijd al gewonnen.
    Kijk op de site van "Makuku Satu Darah"op facebook,staan ook leuke verslagen over jullie in.
    Enjoy !!!

• 18 Maart 2011 - 11:00

Rob Nanuru:

Dave Magee, Ik ben zo blij dat je in de club met allemaal jongens van of de moeder of de vader of allebei naar Indonesie mag/kan gaan. Ik ben trots op jullie allemaal. Ik ben ook trots dat je de eerste doelpunt gescoord. Nou ben je echt eerder dan je moeder/vader op Ambon geweest.
    Dave ik zal wanneer ik de tijdschema, die eerst door je moeder gestuurd zal worden mijn familie erop toewijzen dat jij als linksbuiten je eerste doelpunt scoor op Ambon.
    Nogmaal ik ben erg trots op jullie allemaal. Doei

• 18 Maart 2011 - 12:04

Rob Nanuru:

Dave jr., heb jij wat gevoeld van stunami in Japan. I hope not. During your stay in Indonesie(Ambon) there wiil be an earthquake, but that's 9 or 11 hours from the first stunami in Japan. Do you feel something like that Dave. Dave now yuo've been in the states and in Indonesie which country do you prefer. Of course you have your granddaddy in the states. An it's a lot cheaper.
    But to me it is Indonesie. I've read something that you are visiting Noloth. And can you speak malay or do they speak to you in English or what.
    Okay then see youin Holland again. Your uncle Rob.